Fleet Derby 2024
Renault Trucks Master E-Tech

Nowy Renault Trucks Master E-Tech to kolejna generacja elektrycznej wersji dostawczego pojazdu produkowanego we Francji. Furgon, podwozie oraz platforma pozwalają na wybór odpowiedniego pojazdu do Twoich zadań transportowych. Na podwoziu i platformie jesteśmy w stanie zbudować dostosowane do Twoich potrzeb zabudowy by w łatwy sposób zrealizować dostawę towarów

Stylistyka nadwozia wyróżnia nowego Renault Trucks Master E-Tech pośród innych pojazdów, dodatkowo uwzględniając aspekty aerodynamiczne i zapewniając wysoką efektywność energetyczną. Wersja elektryczna E-Tech wyposażona została w układ napędowy o mocy 105 kW, dysponując momentem obrotowym 300 Nm. Elektryczny układ napędowy pozwala również na ciągnięcie przyczepy o masie całkowitej 2.500 kg.

Akumulator trakcyjny o pojemności 87 kWh wykonany w technologii litowo-jonowej pozwala na przejechanie dystansu nawet do 460 km (dla wersji L2H2 zgodnie z WLTP). Ładowanie nowego Renault Trucks Master E-Tech można realizować z wykorzystaniem ładowarki prądu stałego DC mocą do 130 kW, co pozwala naładować akumulator od 15% do 80% w 35-40 min. Stosując ładowarkę prądu zmiennego o mocy 22 kW pełne naładowanie akumulatora od 0% do 100% nastąpi w około 4 godziny.

Nowy Renault Trucks Master E-Tech to również nowe wnętrze zaprojektowane wokół kierowcy, zapewniając komfort i wygodę prowadzenia. Oczywistym jest, że wersja elektryczna E-Tech charakteryzuje się niemal bezgłośnym prowadzeniem co znacząco poprawia komfort prowadzenia dla kierowcy, ale również dla otoczenia. Wersja elektryczna wyposażona jest w cyfrowy, kolorowy wyświetlacz wskaźników oraz 10,1 calowy ekran multimedialny z wbudowanymi usługami Google, Android Auto oraz Apple CarPlay. W części środkowej znajduje się również kieszeń z ładowarką indukcyjną dla telefonu. Bezpieczeństwo w przypadku kolizji zapewniają poduszki powietrzne kierowcy i pasażera. Natomiast odpowiednie warunki pracy w zimne i gorące dni zapewni automatyczna klimatyzacja.

Zaawansowane systemy wspomagania prowadzenia zapewniają optymalny poziom bezpieczeństwa. System kontroli martwego pola (BSW) wykrywa obecność pojazdu poza polem widzenia kierowcy. Sygnalizacja świetlna w lusterkach zewnętrznych ostrzega kierowcę. Po stronie pasażera system wykrywa rowerzystów w martwym polu i uruchamia sygnał dźwiękowy i wizualny. Dzięki czujnikowi, kierowca informowany jest o konieczności zahamowania, jeśli istnieje ryzyko kolizji z pieszym. System zwiększa siłę hamowania, gdy reakcja kierowcy jest niewystarczająca, aż do pełnego zatrzymania. System wspomagania parkowania prowadzi kierowcę, sygnalizując obecność przeszkód za pomocą sygnałów wizualnych i dźwiękowych.

Wszystkie wersje nadwoziowe dostępne będą w sprzedaży w połowie 2024 roku.

 

GŁOSOWANIE W PLEBISCYCIE FLEET DERBY 2024 DOBIEGŁO KOŃCA!

Ogłoszenie wyników nastąpi w 19 czerwca br.

Dziękujemy za udział w plebiscycie i zapraszamy za rok!

Renault Trucks Polska
Głosuj

Renault Trucks Gama D E-Tech
Renault Trucks Gama T E-Tech