Premio to ogólnopolska sieć ponad 160 serwisów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze pojazdów flotowych. Dzięki ścisłej współpracy z Grupą Goodyear Polska, wszystkie serwisy Premio zapewniają jednakowo wysoki standard usług, niezależnie od lokalizacji.
W trosce o maksymalną wygodę i terminowość, serwisy Premio otrzymują opony bezpośrednio z magazynów Grupy Goodyear, przy wsparciu efektywnych rozwiązań logistycznych, co umożliwia dostawę zamówionych opon nawet w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia.
Oprócz sprzedaży i wymiany opon, większość serwisów oferuje wszechstronne wsparcie w zakresie bieżącej eksploatacji oraz napraw mechanicznych: od wymiany amortyzatorów, przez klocki hamulcowe, aż po inne usługi typu fast-fit.
Oferta Grupy Goodyear dla Klientów Flotowych w zakresie sprzedaży i wymiany opon obejmuje:
Dzięki tej specjalistycznej ofercie floty samochodowe mogą liczyć na:
Dzięki sieci Premio zarządzanie flotą staje się prostsze i bardziej efektywne – gwarantujemy bowiem pełne wsparcie, elastyczną realizację zleceń oraz dostęp do najwyższej jakości usług i produktów w całej Polsce.