PREMIO – Profesjonalna sieć do obsługi pojazdów flotowych

premio2

Do kompleksowej obsługi pojazdów flotowych dedykowana jest ogólnopolska sieć serwisów, utworzona w oparciu o serwisy Premio. Premio obecnie to sieć 140 serwisów. W ramach współpracy z Grupą Goodyear Polska świadczą one usługi na równie wysokim poziomie obsługi niezależnie od lokalizacji.

Serwisy Premio są zaopatrywane w opony bezpośrednio z magazynów Grupy Goodyear, z wykorzystaniem efektywnych rozwiązań logistycznych, pozwalających na dostarczanie opon na terenie całego kraju w terminie do 24 h od chwili złożenia zamówienia.

Oprócz sprzedaży i wymiany opon, większość serwisów oferuje wszechstronną pomoc w zakresie bieżącej obsługi eksploatacyjnej oraz przeglądów i napraw mechanicznych, takich jak wymiana amortyzatorów, klocków hamulcowych i innych usług typu fast-fit.

Oferta Grupy Goodyear dla Klientów Flotowych w zakresie sprzedaży opon i świadczenia usług związanych z ich wymianą obejmuje:

  • sprzedaż, wymianę i naprawy opon,
  • sezonowe przechowywanie,
  • relokację opon pomiędzy serwisami,
  • utylizację zużytych opon,
  • dostawy opon do dealerów,
  • wsparcie profesjonalnego back office’u.
  • Wymiana mobilna opon

Dzięki specjalnej ofercie, floty samochodowe mają zapewnione w serwisach Premio profesjonalne doradztwo w zakresie doboru i eksploatacji opon, wysoki i jednolity standard usług, konkurencyjne oraz jednakowe warunki handlowe w całej sieci,
a także bieżącą koordynację współpracy pomiędzy Klientami Flotowymi a siecią serwisów przez konsultanta Grupy Goodyear.

GŁOSOWANIE

<

Głosowanie zostało zakończone. Ogłoszenie wyników nastąpi w dn. 23 czerwca 2020.

Weź udział w głosowaniu we wszystkich kategoriach Fleet Derby wypełnij pełny formularz. GŁOSUJ

Wybierz najlepszych w poszczególnych kategoriach:

Back to top