Internetowy Salon Toyoty i Lexusa

toyotas

Toyota Motor Poland

Internetowe salony sprzedaży dla Toyoty oraz Lexusa pozwalają kupić nową Toyotę lub Lexusa bez wychodzenia z domu. Nowa forma sprzedaży nie wymaga bezpośredniego kontaktu między Klientem a doradcą w salonie i minimalizuje ryzyko zarażenia koronawirusem. Wystarczy „kliknąć” odpowiedni przycisk na stronie dealera oraz na toyota.pl lub lexus-polska.pl, by połączyć się ze sprzedawcą i odbyć rozmowę w formie wideokonferencji. Do połączenia wystarczą zwykły komputer z kamerą, smartfon lub tablet połączone z internetem.

Na życzenie Klienta przedstawiciel salonu umawia termin wirtualnego spotkania. W jego trakcie doradca stworzy ofertę wspólnie z Klientem, wybierając m.in. kolor nadwozia oraz wnętrza, wersję wyposażenia, wzór felg, akcesoria dodatkowe czy też ofertę finansowania. Wszystko dzięki funkcjom wideoprezentacji pojazdów dostępnych w salonie oraz udostępniania dokumentów przygotowanych przez sprzedawcę. Gotowa umowa kupna-sprzedaży zostanie przesłana Klientowi kurierem, a auto może być dostarczone pod wskazany przez Klienta adres. Wszystko to bez konieczności wychodzenia z domu.

W obliczu zagrożenia epidemiologicznego, mając na uwadze zdrowie i komfort życia Klientów oraz pracowników sieci dilerskich, internetowe salony zostały wprowadzone u wszystkich dilerów Toyoty oraz Lexusa w Polsce od połowy marca bieżącego roku. Nowatorska usługa uzupełnia obecne formy sprzedaży polskich dilerów Toyoty oraz Lexusa, którzy nadal będą prowadzić tradycyjną działalność salonów oraz serwisów w przedziałach godzinowych odpowiadających obecnym zasobom kadrowym stacji dilerskich.

GŁOSOWANIE

Imię głosującego: Nazwisko głosującego: E-mail głosującego:

No related projects
Weź udział w głosowaniu we wszystkich kategoriach Fleet Derby wypełnij pełny formularz. GŁOSUJ

Wybierz najlepszych w poszczególnych kategoriach:

Back to top