niezalezne

Serwisy samochodowe z szeroką ofertą do klientów flotowych.

Serwis ma znaczenie

To nie diler sprzedaje kolejny samochód, a jego serwis – to doskonale znane powiedzenie nadal jest bardzo prawdziwe. Co cieszy, na wykwalifikowaną obsługę przedsiębiorcy mogą liczyć nie tylko w serwisach autoryzowanych, ale również w sieciach serwisów niezależnych.

W Polsce znajduje się około tysiąca autoryzowanych stacji obsługi samochodów ASO, oraz ok. 20 tys. warsztatów nieautoryzowanych, które to z kolei dzielą się na warsztaty sieciowe i niezrzeszone. Do tego należy doliczyć ok. 12 tys. serwisów zajmujących się oponami. Tworzą one ponad 100 tys. miejsc pracy. Od lat obserwujemy dynamiczny rozwój sieci warsztatów niezależnych, tak w zakresie ilości  obsługiwanych aut jak i wartości realizowanych usług. Wzrasta ich liczba, jeszcze szybciej następuje proces konsolidacji pod znanymi logo. Wyraźnie wzrosła też jakość oferowanych usług, co cieszy m.in. fleet managerów, którzy mogą korzystać z szerokiej oferty serwisów. Odpowiedni dobór partnerów pozwoli wydatnie obniżyć koszty serwisowania pojazdów.  Na liczne profity możemy liczyć zarówno w sieciach niezależnych, punktach autoryzowanych oraz serwisach oponiarskich.

Przedstawiamy Państwu kandydatów na liderów w plebiscycie FLEET DERBY 2020 w najważniejszych kategoriach związanych z usługami serwisowymi.

 

Niezależne sieci serwisowe:

 

BestDrive

BestDrive w Polsce to profesjonalna sieć blisko pięćdziesięciu serwisów samochodowych, związana z międzynarodową koncepcją koncernu Continental, świadcząca kompleksową obsługę pojazdów flotowych w zakresie ogumienia. Istotną zaletą jest posiadanie szerokiej oferty dla klientów flotowych, którym dostarczane są efektywne rozwiązania w zakresie produktowym oraz odpowiednio dopasowane usługi serwisowe. Współpraca z managerami flotowymi poprzez sprawne reagowanie oraz systematyczne raportowanie, pozwala na pełne wykorzystanie potencjału opony przez cały okres jej użytkowania.

Głosuj na BestDrive

 

Łukasz Puchała, BestDrive Manager PLT Department

Partnerzy sieci BestDrive pokazują, że jako profesjonale serwisy oponiarskie, potrafią szybko i skutecznie dostosować się do nowych okoliczności biznesowych. W tym szczególnym czasie, priorytetem podczas wymiany opon jest oczywiście zapewnienie bezpiecznej obsługi klienta. Wdrożone procedury oraz przygotowanie pracowników BestDrive do „specjalnej” obsługi pojazdów pozwalają na nieprzerwaną pracę każdego z serwisów. Jesteśmy otwarci dla naszych klientów flotowych i gotowi do ich obsługi. Zapraszam na bezpieczną wymianę opon do Partnerów sieci BestDrive.

 

Compet

Sieć serwisów blacharko-lakierniczych Compet jest oparta na systemie franczyzowym i obejmuje aktualnie 25 lokalizacji w Polsce (docelowo ok.70). Wszystkie serwisy do niej przystępujące przechodzą szereg audytów, badań i wdrożeń tak, aby zapewnić klientom najwyższe, ujednolicone standardy obsługi i napraw powypadkowych. Każdy serwis franczyzowy działający pod brandem COMPET zobligowany jest m.in.: do posiadania aktualnego certyfikatu TUV (wysoki standard wyposażenia i wyszkolenia pracowników), przejścia po wdrożeniach przez certyfikację Compet, korzystania ze wspólnego systemu informatycznego ServiceFlow. Cała sieć Compet podlega także własnemu Systemowi Kontroli Jakości. Dzięki centralizacji, Compet może zaoferować szereg dedykowanych rozwiązań dla klientów flotowych.

Głosuj na Compet

Małgorzata Mulak, dyrektor zarządzająca Compeet

COMPET to jedyna ogólnopolska franczyzowa sieć certyfikowanych serwisów blacharsko-lakierniczych, która zapewnia klientom flotowym kompleksową obsługę od A do Z klientom flotowym. Serwisy COMPET przechodzą złożony proces wdrożeniowy, by móc zaoferować klientom najwyższe ujednolicone standardy w zakresie obsługi i napraw samochodów, a centralne zarządzanie pozwala na zaoferowanie flotom realnego wsparcia w optymalizacji procesu, kosztów i czasu w realizacji zleceń. Zagłosujcie na COMPET i przekonajcie się, co możemy Wam zaoferować, by Was wesprzeć w zarządzaniu szkodowością.

 

 

MOTO Flota

MOTO Flota wspiera Klientów w zarządzaniu flotą samochodową, prowadząc do znaczącej redukcji kosztów serwisowania i uzyskania pełnej kontroli nad pojazdami. Aby zapewnić najwyższy poziom obsługi serwisowej flot samochodowych, MOTO Flota rozwija ogólnopolską sieć niezależnych serwisów, w których usługi świadczone są bezgotówkowo, na preferencyjnych warunkach, sprawnie i kompleksowo. Mechanicy przechodzą regularne szkolenia, gwarantując fachową i przyjazną obsługę. Sieć serwisową tworzy obecnie ponad 260 wyspecjalizowanych serwisów niezależnych na terenie całego kraju. To zaufany partner firm z branży CFM i RAC. MOTO Flota należy do spółki Moto-Profil – czołowego dystrybutora części samochodowych w Polsce i właściciela marki ProfiAuto.
Głosuj na MOTO Flota

Andrzej Kisała, Wiceprezes Zarządu MOTO Flota

Powierzenie specjalistom chociaż części obowiązków związanych z obsługą serwisową i zarządzaniem flotą samochodową pozwala zarówno dużym firmom, jak i przedsiębiorcom z sektora MŚP zoptymalizować koszty utrzymania pojazdów służbowych, zagwarantować pracownikom stałą mobilność oraz przede wszystkim pozwala silniej skupić się na rozwijaniu własnego biznesu. Decydując się na współpracę z MOTO Flotą, korzystasz z usług ogólnopolskiej sieci serwisowej, którą tworzy obecnie przeszło 280 wyselekcjonowanych i zweryfikowanych serwisów. Twoja flota samochodowa jest pod stałą, profesjonalną opieką konsultantów technicznych. Zyskujesz pełną kontrolę nad kosztami serwisowania floty oraz gwarancję stałych stawek za robociznę na terenie całego kraju. Zajmujemy się przeglądami olejowymi i bieżącymi naprawami , sezonowymi wymianami ogumienia, likwidacją szkód komunikacyjnych, przypominamy  o kończących się polisach i przeglądach rejestracyjnych, wspieramy w wielu  innych czynnościach, które zapewniają prawidłowe funkcjonowanie flot samochodowych. Dzięki platformie flotowej MOTO Flota Manager, możesz śledzić wszystkie dane o flocie samochodowej i w czasie rzeczywistym decydować o kosztach napraw. W kilka sekund wygenerujesz z systemu potrzebny raport oraz sprawdzisz bieżące i historyczne koszty serwisowe, kierowalność do serwisów, stan opon na samochodach lub przechowalniach oraz wiele innych kwestii związanych z raportowaniem kosztów eksploatacji pojazdów jak koszty paliwa czy ubezpieczenia. Potrzebę serwisową kierowca może szybko zgłosić 24/7, wypełniając formularz na stronie, wysyłając wiadomość e-mail, dzwoniąc do dedykowanego Call Center albo korzystając z aplikacji mobilnej, która pozwala umówić się na wizytę za pomocą kilku kliknięć na smartfonie.

 

Program serwisowy ASO:

Business Service Club

Business Service Club (BSC) to kompleksowy program pozwalający na obsługę w zakresie przeglądów i napraw mechanicznych, a także likwidacji szkód komunikacyjnych w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda na terenie całego kraju. Dzięki przystąpieniu do BSC firma zyskuje opiekę wybranego Dealera Koordynatora nad parkiem samochodów marki Ford. Koordynator będzie rzecznikiem w sieci dealerskiej, i zadba o jakość obsługi floty. W ramach BSC Ford gwarantuje szereg udogodnień, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Dodatkowo w całym kraju, w ponad 50 wybranych Autoryzowanych Serwisach Forda, oferuje stałe ceny za robociznę, rabaty na oryginalne części oraz gwarancję, że koordynatorzy BSC, doradcy serwisowi i mechanicy jak nikt inny znają potrzeby i technologie naprawcze Fordów.

Głosuj na Business Service Club

Andrzej Kruszewski, CV / Fleet Service Manager Dział Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska

Od blisko 20 lat Ford Polska oferuje specjalny Program Business Service Club), będący ofertą obsługi posprzedażnej skierowaną do Klientów Flotowych realizowaną w autoryzowanych Stacjach Obsługi Ford. Oferta BSC zapewnia profesjonalną opiekę serwisową pojazdom firmowym obejmującą serwis mechaniczny oraz obsługę powypadkową blacharsko – lakierniczą dla nowych pojazdów jak i już eksploatowanych. Program BSC to rozwiązanie sieciowe gwarantujące jasno określone standardy obsługi  zapewniające mobilność użytkownika pojazdu oraz skuteczną i fachową pomoc w każdym miejscu Polski. Program BSC pozwala Klientowi flotowemu bezpośrednio uczestniczyć w procesie napraw i wpływać na optymalizację kosztów użytkowania floty.”

 

Karta Flotowa Renault – program serwisowy ASO Renault/Dacia

Program Karta Flotowa spełnia bardzo wysokie i wyspecjalizowane wymagania klientów flotowych aut osobowych i dostawczych poprzez wysoką jakość obsługi ASO Renault i Dacia, zoptymalizowane warunki handlowe czy dedykowanego pracownika biura obsługi klienta. Dodatkowo, jedną z głównych wartości dodanych oferty jest dedykowany program do automatycznych autoryzacji napraw Renault Fleetbox, który umożliwia elektroniczną wymianę faktur oraz możliwość faktury zbiorczej. Renault Fleetbox można podłączyć pod już istniejące systemy oraz używać go w wersji online. Program Karta Flotowa to również dedykowana sieć serwisów Renault PRO+ specjalizujących się w naprawach oraz obsłudze flot dostawczych i osobowych.

Glosuj na Karte Flotową Renault

 

Piotr Paziński, Aftersales Fleets and Insurance Program Manager Poland, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Baltic Countries, Renault Polska

Karta Flotowa Renault jest naszym flagowym programem obsługi posprzedażnej klientów flotowych. Klientów, którzy wymagają profesjonalnej oferty handlowej after sales oraz najwyższych standardów obsługi klienta.  Dzięki rozbudowanej i profesjonalnej sieci ASO Renault i Dacia, program spełnia wysokie i wyspecjalizowane wymagania flot aut osobowych i dostawczych.”

 

 

 

Serwis ogumienia:

BestDrive

BestDrive w Polsce to profesjonalna sieć blisko pięćdziesięciu serwisów samochodowych, związana z międzynarodową koncepcją koncernu Continental, świadcząca kompleksową obsługę pojazdów flotowych w zakresie ogumienia. Istotną zaletą jest posiadanie szerokiej oferty dla klientów flotowych, którym dostarczane są efektywne rozwiązania w zakresie produktowym oraz odpowiednio dopasowane usługi serwisowe. Współpraca z managerami flotowymi poprzez sprawne reagowanie oraz systematyczne raportowanie, pozwala na pełne wykorzystanie potencjału opony przez cały okres jej użytkowania.

Głosuj na BestDrive

 

Łukasz Puchała, BestDrive Manager PLT Department

Partnerzy sieci BestDrive pokazują, że jako profesjonale serwisy oponiarskie, potrafią szybko i skutecznie dostosować się do nowych okoliczności biznesowych. W tym szczególnym czasie, priorytetem podczas wymiany opon jest oczywiście zapewnienie bezpiecznej obsługi klienta. Wdrożone procedury oraz przygotowanie pracowników BestDrive do „specjalnej” obsługi pojazdów pozwalają na nieprzerwaną pracę każdego z serwisów. Jesteśmy otwarci dla naszych klientów flotowych i gotowi do ich obsługi. Zapraszam na bezpieczną wymianę opon do Partnerów sieci BestDrive.

Premio

Premio jest ogólnopolska sieć około 140 serwisów przygotowanych do kompleksowej obsługi pojazdów flotowych. W ramach współpracy z Grupą Goodyear Polska świadczą one usługi na równie wysokim poziomie obsługi niezależnie od lokalizacji. Serwisy Premio są zaopatrywane w opony bezpośrednio z magazynów Grupy Goodyear, z wykorzystaniem efektywnych rozwiązań logistycznych, pozwalających na dostarczanie opon na terenie całego kraju w terminie do 24 h od chwili złożenia zamówienia. Oprócz sprzedaży i wymiany opon, większość serwisów oferuje wszechstronną pomoc w zakresie bieżącej obsługi eksploatacyjnej oraz przeglądów i napraw mechanicznych, takich jak wymiana amortyzatorów, klocków hamulcowych i innych usług typu fast-fit.

Głosuj na Premio

 

Mateusz Stachowicz, key account manager Goodyear Dunlop Tires Polska

Serdecznie zapraszamy do głosowania na sieć Premio Opony-Autoserwis. Premio to obecnie 140 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, układy wydechowe i hamulcowe lub wymienić olej. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z marką Goodyear. Zaufało nam wiele kluczowych firm na rynku flotowym, dzięki czemu obsługujemy coraz większą ilość aut flotowych. Zapewnimy profesjonalny i zaangażowany Back Office dla komfortu osoby zarządzającej flotą . Oferujemy bardzo szeroki i ciągle rozszerzający się zakres usług. Jako nieliczni zapewniamy wymianę mobilną u klienta. Jeżeli są Państwo zadowoleni z świadczonych przez nas usług to zachęcamy na oddanie głosu na sieć Premio Opony-Autoserwis.

OPONY:

 

Continental EcoContactTM 6

Opona letnia EcoContact 6 to najnowsza propozycja koncernu Continental. Zapewnia ona znaczną poprawę w zakresie oporów toczenia, przebiegu, precyzji kierowania i drogi hamowania w porównaniu do swego poprzednika 0 opony ContiEcoContact 5. Nowy model oferuje o 20 procent większy przebieg, o 15 procent niższy opór toczenia, jeszcze dokładniejsze prowadzenie i krótszą drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Continental rozpoczął produkcję seryjną pierwszych opon EcoContact 6 w marcu 2019 r. Obecnie dostępnych jest ponad 100 rozmiarów na felgi od 13 do 22 cali, w szerokościach od 145 do 315 milimetrów przy profilach od 30 do 80. Opona jest zatwierdzona dla prędkości do 300 km/h, co odpowiada indeksowi prędkości „Y”.

Głosuj na Continental

 

 

Łukasz Kusiak, Product Manager Marketing Department Continental Opony Polska

Opony Continetal EcoContact TM 6 to kompleksowe rozwiązanie dla flot.
Opony to jedyny punkt kontaktu pojazdu z podłożem, stąd ich kluczowa rola jeśli chodzi o bezpieczęństwo.  Opony Continetal EcoContact TM 6 dzięki najnowszej mieszance GreenChili 2.0 zapewniają nie tylko wysoki stopień bezpieczeństwa potwierdzony najwyższą kategorią A dla drogi hamowania na etykiecie UE, ale także najlepszą klasę oporów toczenia.  Dzięki temu łączą to co najważniejsze w oponie przeznaczonej po pojazdów flotowych – bezpieczeństwo, ekonomię i ekologię.  Polecam i zachęcam do głosowania na nasz produkt.

 

 

Back to top